Kedves shoprenteres Utánvét Ellenőrök!
Többször is felmerült kérdésként, hogy honnan tudja a rendszerünk, hogy a rendelésre adott negatív visszajelzés biztosan az át nem vett csomag miatt következett-e be, nem valamilyen egyéb ok (pl. az elállási jog miatt gyakorolt törölt rendelés) miatt.
Valószínűleg nem volt elég egyértelmű a kommunikációnk ezen a területen, ezért ezt most szeretném pontosítani: azt szeretném kérni, hogy a shopotokban hozzatok létre egy külön rendelési állapotot azoknak a rendeléseknek, ahol a csomag átvételét a vásárló megtagadta (pl. Rendelést nem vette át), és állítsátok be az Utánvét Ellenőr alkalmazás beállításaiban ezt a rendelési állapotot, mint "Rendelést nem vette át" állapot. Ezzel tudjuk biztosítani, hogy a rendszerben biztosan pontos és megbízható adatok szerepelnek - ez mindannyiunk érdeke.
Összefoglalva tehát: kérlek, ne állítsátok be a "gyári" rendelés állapotokat a rendelést nem vette át állapothoz, hozzatok létre egy külön rendelés állapotot!
Előre is köszönöm!
Üdv,
Ottó