Affiliate rendszer, Tudástár, Kivételkezelés és egyebek

Az elmúlt néhány hétben viszonylag sok fejlesztéssel bővült az Utánvét Ellenőr. Hadd foglaljam össze néhány pontban, mik változtak.

1. Affiliate rendszer

Béta tesztben elindult az affiliate rendszerünk, melynek működése a máshol már megszokott sémát követi: az ajánló által hozott felhasználó minden előfizetési díja után jutalékot írunk jóvá az ajánlónak. Az ajánlás 90 napig él, a 20%-os jutalék a felhasználó teljes életútja alatt jár az ajánlónak. Így ha például leállítja, majd egy idő után újraindítja előfizetését az ajánlott, az ezt követő előfizetési díjakra is jóváírjuk a jutalékot.

Ezen az oldalon tudtok affiliate partnernek jelentkezni.

2. Az "utánvét jellegű" fizetési módok is tiltódnak

Egy felhasználóm visszajelzése nyomán vált egyértelművé, hogy nem csak az expliciten "utánvét" fizetési módokat érdemes letiltani egy-egy elbukott ellenőrzés esetén, hanem azokat is, amik "utánvét jellegűen" viselkednek. Ezek közé sorolom a "Fizetés FoxPoston bankkártyával" és a "Fizetés a Pick Pack Ponton" fizetési módokat: a kereskedőnek már azelőtt felmerül szállítási költsége, hogy biztos lehetne az ellenérték befolyásában, így az utánvétellel együtt már ezek is elrejtésre kerülnek.

3. Elkészült a Tudástár

Lecseréltem a Gyakran Ismételt Kérdések oldalt egy átláthatóbb, strukturált Tudástárra. Itt tematikusan csoportosítva megtalálhatóak azok a kérdések, amik a tapasztalataim szerint gyakran felmerülnek. Ha szerinted bármilyen téma/kérdés hiányzik, kérlek, írd meg nekem a [email protected]!

4. Kivételkezelés

Többször kért funkció volt, hogy kézzel is hozzáadhassatok visszajelzéseket, amely esetekben valamilyen oknál fogva felül szeretnétek bírálni a rendszer döntését. Ennek köszönhetően született meg a Kivételek menüpont, ahol hozzáadhattok hasheket, és beállíthatjátok hozzájuk, hogy milyen döntést kell a rendszernek hoznia. Ez hasznos lehet akkor, ha például bizonyos törzsvásárlóitoknál nem szeretnétek, hogy bármikor is eltűnjön az utánvét - függetlenül attól, hogy a rendszer milyen visszajelzéseket kapott. Ez a felület frissült egy e-mail cím alapú keresővel is, megkönnyítve a kivételek adminisztrálását.

5. Segítség oldal cseréje

Több hónapnyi adósságot törlesztettem azzal, hogy a korábban letiltott Segítség aloldalt sikerült helyettesíteni egy felhasználóbarát megoldással: az oldalra Tidio chatet építettem be, mellyel valós időben, az oldalba ágyazva beszélgethetünk, ha bármilyen probléma felmerülne. Ha éppen nem vagyok gép előtt, akkor e-mailben folytathatjuk a beszélgetést.

6. Egyéb apróságok:

  • A profil menüben fordított sorrendben jelent meg a vezetéknév és a keresztnév.
  • Igényesebb köntöst kapott az Árak aloldal.
  • Egységes "lapozást" kaptak a Jelzések, Források és Kivételek aloldalak.