Shopify integráció, megújult és kibővült Kivételkezelés - 2025. május - június

Ahogy korábban is írtam, a májusi blogbejegyzés beolvadt a júniusiba, hiszen két izgalmas, de nagyobb lélegzetvételű újdonsággal is tudok szolgálni. 

🥁 Elérhetővé vált az Utánvét Ellenőr Shopify app

Nagyon örülök, hogy végre elérkezett ez a pillanat is, remélem, hogy a Shopify-os shopoknál is sokat segít majd az át nem vett csomagok megakadályozásában az integráció.

A működése egy kicsit eltér a megszokottól, ezért mindenképpen tanulmányozd át a beállítási útmutatót

‼️ Bővült a Kivételek kezelése: már telefonszámot is be tudsz állítani

Az új API-hoz igazodva már nem csak e-mail címet, de telefonszámot is el tudsz menteni Kivételként. Az ehhez szükséges fejlesztés a napokban élesedett, így már új Kivétel hozzáadási és szerkesztési felületeket fogsz látni.

A Kivételek listája egységessé vált a rendszer többi részén (Lekérések, Visszajelzések) látható listákkal, már ez sem lóg ki a többiből a "régi" dizájnnal.

Egy további kényelmi fejlesztés az is, hogy ha egy e-mail címet vagy telefonszámot mentenél úgy, hogy már van mentett Kivétel a fiókodban ehhez kapcsolódóan, nem csak hibaüzenetet kapsz, de egy linket is, amivel rögtön át is tudsz ugrani a korábbi Kivételhez. Így nem kell kilépned és kikeresnek a korábbi Kivételt, hanem egyszerűen átkattintva tudod azt tovább szerkeszteni. 

FONTOS! A régi Kivételeket automatizáltan alakítottuk át az új formátumra. A folyamatot alaposan teszteltük, de előfordulhat, hogy egy-egy kivételes esetben nem minden Kivétel alakult át megfelelően. Kérlek, ellenőrizd a Kivételeidet, hogy minden a megszokott módon és helyesen üzemeljen. 

A nyári időszak a tapasztalatok alapján egy kicsit csendesebb, így valószínűleg én is ritkábban fogok jelentkezni. Természetesen a megszokott csatornákon elérhető vagyok, bármilyen kérdés vagy probléma esetén állok rendelkezésedre! 

Jó pihenést és nyaralást – no meg persze jó munkát! ⛱️