Telefonszám, értesítési preferenciák, ROI megjelenítése

Májusban kevesebb új és látványos funkciót élesítettem, de helyette néhány fontos hibajavítást sikerült elvégeznem. Nézzük is a változásokat!

Telefonszám beállítása

Sokszor hasznos lett volna valamilyen probléma vagy hibajelenség, esetleg a fizetési folyamatban tapasztalt elakadás miatt, ha fel tudom hívni az adott felhasználót, hogy segítsem megoldani a problémáját. Általában sikerült megtalálni a telefonszámot, amin elértem, de néhányszor nem jártam sikerrel.

Ennek megakadályozására már tudod rögzíteni a telefonszámodat is a számlázási adatoknál: ha megadod, akkor bármilyen probléma esetén nem csak te érsz el engem, de én is könnyen elérlek az itt megadott számon.

Értesítési preferenciák

Ennek a frissítési csomagnak a legnagyobb újdonsága, hogy már beállíthatod, milyen értesítéseket (milyen csatornán) szeretnél megkapni. Jelenleg egyelőre csak e-mailes értesítés érhető el, de a terveim között szerepel, hogy a fontosabb értesítéseket SMS-ben (a számlázási adatoknál megadott telefonszámra) is megküldöm.

Ezzel kapcsolatban szívesen veszem a visszajelzésedet – kérlek, írd meg, mit gondolsz erről a funkció javaslatról!

ROI számítása és megjelenítése a Vezérlőpulton

A Vezérlőpulton havi nézetben minden Forrásodhoz megjelenik a ROI (return on investment) értéke: így láthatod, hogy mennyire érte meg (vagy nem) az Utánvét Ellenőr előfizetésed.

A számításhoz használt képlet: (összes spórolás - előfizetési díj) / előfizetési díj * 100%

Hibajavítások és apróságok

A fenti újdonságokon kívül az alábbi hibákat javítottam és apróbb funkciókat fejlesztettem.

  • A hiányzó fizetési módra és számlázási adatokra figyelmeztető üzeneteket a listázó oldalakról a Forrás előfizetési végoldalára helyeztem át, így már egy folyamatba kerültek az előfizetéssel.
  • Javítottam a fordulónapi dátumszámítás logikáját Shoprenter előfizetések esetén.
  • Átalakítottam a hiba oldalakat az új dizájnnak megfelelően.
  • Ha egy kupon csak az éves csomagokra érvényes, a kupon aktiválását követően a felület automatikusan átvált az éves csomagokra.
  • Élő, de lemondott előfizetés esetén a listában nem jelent meg az aktív előfizetést jelző zöld szöveg és pipa