Gyári Shoprenter állapotok támogatása megszűnt

Sokan, sokféleképpen használtok egy-egy rendelés állapotot, és nem szeretnénk, ha kétértelmű visszajelzések kerülnének be a rendszerünkbe: az adatok pontossága mindannyiunk érdeke, ezért a "gyári" Shoprenter rendelés állapotok használatát "megszüntetjük".

Mit jelent ez a gyakorlatban? Ahogyan már láthattátok, a beállítás során választható sikeres és át nem vételt jelző rendelés állapotok száma megcsappant: a sikert jelzők közé csak a Teljesítve, míg a sikertelenséget jelzők közé egyetlen "gyári" Shoprenter állapot sem került be, annak érdekében, hogy a visszajelzések - különösen a negatív visszajelzések - a lehető legpontosabbak legyenek. Ennek oka, hogy sokan sokféleképpen használtok egy-egy rendelés állapotot, és nem szeretnénk, hogy kétértelmű visszajelzések kerüljenek be a rendszerünkbe: az adatok pontossága mindannyiunk érdeke.

Éppen ezért a rendszer 2021. augusztus 7-tel kezdődően a gyári Shoprenter állapotok esetén (a Teljesítve állapotot kivéve) nem fog visszajelzéseket rögzíteni! Vagyis ha az Alkalmazásban a shopotokhoz valamelyik gyári rendelés állapot van megadva, mint sikert/át nem vételt jelző állapot, úgy a visszajelzést nem fogjuk figyelembe venni.

Ezért arra kérünk titeket, hogy hozzatok létre legalább a megtagadott (de akár a sikeres) kézbesítésekre külön rendelés állapotot, és ezt állítsátok be az Utánvét Ellenőr Shoprenter alkalmazásban*.