UNAS webshop beállítása az Utánvét Ellenőrben
1. lépés: Adj hozzá egy Forrást az Utánvét Ellenőr felületén
A Forrás hozzáadásához szükséged van egy felhasználói fiókra, melyet itt tudsz létrehozni. Ezt követően kattints a Forrás hozzáadása gombra.


2. lépés: Csomagválasztás
A hozzáadást követően automatikusan bekerülsz az előfizetési folyamatba. Válaszd ki a számodra megfelelő csomagot: sikeres előfizetés indítást követően folytathatod a Forrás beállításával

3. lépés: A Forrás konfigurálása
Az egyes kérdések magyarázatához navigálj a Beállítások magyarázata menüponthoz.
4. lépés: Másold ki az API kulcsokat

5. lépés: Add hozzá az áruházadban az Utánvét Ellenőr integrációt
Kattints a Beállítások > Külső kapcsolatok > Ellenőrző, minősítő rendszerek menüpontra, majd a Hozzáad gombra.


6. lépés: Állítsd be a nyilvános és privát kulcsokat, a küszöbértéket és a rendelés állapotokat
Privát & nyilvános kulcs
A privát és nyilvános kulcs mezőkbe értelemszerűen a nyilvános és privát kulcsokat másold át.
Küszöbérték
A küszöbérték egy -1 és +1 közötti szám, mely "azt mondja meg, hogy a hashhez tartozó reputációnak legalább mennyinek kell lennie annak érdekében, hogy a vásárló választhassa az utánvétes fizetési módot."
Vagyis ez nem más, mint egy minőségi mérőszám, mely a korábbi átvett és át nem vett rendelések mennyiségétől függően változik. Alapesetben 0.5-t állít be a rendszer, ami eléggé megengedő: ha csak minden 4. esetben tagadja meg a csomag átvételét a vásárló, még akkor is fog tudni utánvéttel rendelni, így ha szigorúbb elbírálást szeretnél, azt javasoljuk, hogy itt magasabb számot állíts be: ha 0.8-at állítasz be, csak akkor választhat utánvétes fizetési módot a vásárló, ha a csomagjai 90%-át korábban már átvette.
A küszöbértékről itt találsz részletesebb leírást és példa táblázatot.
Melyik fizetési módokat kezelje az Utánvét Ellenőr?
Kiválaszthatod, hogy mely fizetési módokat tüntesse el a plugin, ha nem megy át az ellenőrzésen a vásárló.
Rendelésállapotok
A visszajelzések gyűjtéséhez a rendelések állapotváltozását használjuk. Ha a rendelés a megadott rendelések valamelyikébe "érkezik", úgy létrehozzuk a megfelelő visszajelzést az e-mail címből képzett hashhez. Ha nem adsz meg állapotot, akkor tőled nem gyűjtünk visszajelzést.
Pozitív visszajelzés
Azt a rendelés állapotot add meg itt, mely a sikeres, lezárt rendeléseket jelképezi.
Negatív visszajelzés
Azt a rendelés állapotot add meg itt, mely azokat a rendeléseket jelképezi, amelyeknél a csomag átvételét a vásárló megtagadta.
Fontos: ha a negatív visszajelzésnek nem tudsz létrehozni külön rendelés állapotot, akkor inkább hagyd üresen, mint hogy fals adatokat küldj be.

A legbiztosabb megoldás ezen rendelés állapotokkal kapcsolatban az, ha mindkettő rendelési állapot egyedi, és nem használod semmi másra, mint az át nem vett/sikeresen kézbesített rendelések jelzésére! Azt javasoljuk, hogy hozz létre külön rendelési állapotot legalább a negatív kimenetelhez!