UNAS webshop beállítása az Utánvét Ellenőrben

1. lépés: Adj hozzá egy Forrást az Utánvét Ellenőr felületén

A Forrás hozzáadásához szükséged van egy felhasználói fiókra, melyet itt tudsz létrehozni. Ezt követően kattints a Forrás hozzáadása gombra.

2. lépés: Csomagválasztás

A hozzáadást követően automatikusan bekerülsz az előfizetési folyamatba. Válaszd ki a számodra megfelelő csomagot: sikeres előfizetés indítást követően folytathatod a Forrás beállításával

3. lépés: A Forrás konfigurálása

Az egyes kérdések magyarázatához navigálj a Beállítások magyarázata menüponthoz.

4. lépés: Másold ki az API kulcsokat

5. lépés: Add hozzá az áruházadban az Utánvét Ellenőr integrációt

Kattints a Beállítások > Külső kapcsolatok > Ellenőrző, minősítő rendszerek menüpontra, majd a Hozzáad gombra.

6. lépés: Állítsd be a nyilvános és privát kulcsokat, a küszöbértéket és a rendelés állapotokat

Privát & nyilvános kulcs
 

A privát és nyilvános kulcs mezőkbe értelemszerűen a nyilvános és privát kulcsokat másold át. 
 

Küszöbérték

A küszöbérték egy -1 és +1 közötti szám, mely "azt mondja meg, hogy a hashhez tartozó reputációnak legalább mennyinek kell lennie annak érdekében, hogy a vásárló választhassa az utánvétes fizetési módot."

Vagyis ez nem más, mint egy minőségi mérőszám, mely a korábbi átvett és át nem vett rendelések mennyiségétől függően változik. Alapesetben 0.5-t állít be a rendszer, ami eléggé megengedő: ha csak minden 4. esetben tagadja meg a csomag átvételét a vásárló, még akkor is fog tudni utánvéttel rendelni, így ha szigorúbb elbírálást szeretnél, azt javasoljuk, hogy itt magasabb számot állíts be: ha 0.8-at állítasz be, csak akkor választhat utánvétes fizetési módot a vásárló, ha a csomagjai 90%-át korábban már átvette.
 

A küszöbértékről itt találsz részletesebb leírást és példa táblázatot.
 

Melyik fizetési módokat kezelje az Utánvét Ellenőr?
 

Kiválaszthatod, hogy mely fizetési módokat tüntesse el a plugin, ha nem megy át az ellenőrzésen a vásárló.

Rendelésállapotok

A visszajelzések gyűjtéséhez a rendelések állapotváltozását használjuk. Ha a rendelés a megadott rendelések valamelyikébe "érkezik", úgy létrehozzuk a megfelelő visszajelzést az e-mail címből képzett hashhez. Ha nem adsz meg állapotot, akkor tőled nem gyűjtünk visszajelzést. 
 

Pozitív visszajelzés

Azt a rendelés állapotot add meg itt, mely a sikeres, lezárt rendeléseket jelképezi. 
 

Negatív visszajelzés

Azt a rendelés állapotot add meg itt, mely azokat a rendeléseket jelképezi, amelyeknél a csomag átvételét a vásárló megtagadta.

Fontos: ha a negatív visszajelzésnek nem tudsz létrehozni külön rendelés állapotot, akkor inkább hagyd üresen, mint hogy fals adatokat küldj be.

A legbiztosabb megoldás ezen rendelés állapotokkal kapcsolatban az, ha mindkettő rendelési állapot egyedi, és nem használod semmi másra, mint az át nem vett/sikeresen kézbesített rendelések jelzésére! Azt javasoljuk, hogy hozz létre külön rendelési állapotot legalább a negatív kimenetelhez!

Nem találtad meg a választ a kérdésedre?

Semmi gond! Vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk!