WooCommerce webshop beállítása az Utánvét Ellenőrben

1. lépés: Adj hozzá egy Forrást az Utánvét Ellenőr felületén

A forrás hozzáadásához szükséged van egy felhasználói fiókra, melyet itt tudsz létrehozni. Ezt követően kattints a Forrás hozzáadása gombra.

2. lépés: Add meg a Forrás részleteit

Az Utánvét Ellenőr esetében azokat a rendszereket, ahol használatban van, Forrásoknak hívjuk. Ahhoz, hogy el tudjuk kezdeni használni az Utánvét Ellenőrt, be kell állítanunk egy Forrást - a szükséges beállítások azonban webshop motoronként eltérőek lehetnek.

Hány forint károd származik egy át nem vett utánvétes csomagból?

Ez a rendszer alap működéséhez nem szükséges: az itt megadott értéket fogjuk használni a statisztikai vezérlőpulton, ahol azt is láthatod, hogy mennyit spórolt neked az Utánvét Ellenőr. Ha szeretnél ilyen kimutatásokat kapni, kérjük, add meg, hogy mennyi károd származik egy át nem vett utánvétes csomagból, beleértve a munkadíjat, csomagolási költséget, egyebeket is.

3. lépés: Válassz előfizetési csomagot, majd másold ki az API kulcsokat

4. lépés: Navigálj el a WordPress plugin beállításaihoz

Kattints a Beállítások > UV-B Connector menüpontra: itt találod a plugin beállításait. Előtte telepítsd az Utánvét Ellenőr plugint.

Figyelem! Ha még mindig 8.1-es verziójúnál korábbi PHP-t használsz, a telepítéshez az 1.12.0.1-es verziójú Utánvét Ellenőr pluginre lesz szükséged.

5. lépés: Állítsd be a nyilvános és privát kulcsokat és a küszöbértéket

Public & Private API Key

A public és private API key mezőkbe értelemszerűen a nyilvános és privát kulcsokat másold át.

Reputation threshold

A küszöbérték egy -1 és +1 közötti szám, mely "azt mondja meg, hogy a hashhez tartozó reputációnak legalább mennyinek kell lennie annak érdekében, hogy a vásárló választhassa az utánvétes fizetési módot."

Vagyis ez nem más, mint egy minőségi mérőszám, mely a korábbi átvett és át nem vett rendelések mennyiségétől függően változik. Alapesetben 0.5-t állít be a rendszer, ami eléggé megengedő: ha csak minden 4. esetben tagadja meg a csomag átvételét a vásárló, még akkor is fog tudni utánvéttel rendelni, így ha szigorúbb elbírálást szeretnél, azt javasoljuk, hogy itt magasabb számot állíts be: ha 0.8-at állítasz be, csak akkor választhat utánvétes fizetési módot a vásárló, ha a csomagjai 90%-át korábban már átvette.

A küszöbértékről itt találsz részletesebb leírást és példa táblázatot.

Payment methods to hide

Kiválaszthatod, hogy mely fizetési módokat tüntesse el a plugin, ha nem megy át az ellenőrzésen a vásárló. Ha nem választasz ki egyet sem, akkor minden fizetési mód választható lesz, az eredménytől függetlenül. Ez praktikus lehet a rendelések megjelölésével párosítva.

Flag orders

Ha engedélyezed ezt az opciót, a rendszer az ellenőrzésen át nem ment, de leadott rendeléseket megjelöli, mint kockázatos rendelések.

Ha nem szeretnél automatizált döntéshozatalt, ezzel lehetőséged nyílik rá: ne jelölj ki egyetlen fizetési módot sem, csak ezt kapcsold be. Így a rendelés adatlapján és a rendelés összesítő nézetben megtalálod, hogy az ellenőrzés milyen eredménnyel zárult, és egyedileg dönthetsz, küldöd-e utánvéttel a csomagot, vagy sem.

Fontos! Az Utánvét Ellenőr 1.7.2 vagy korábbi verziói esetében a fizetési módoknál az utánvét csak akkor jelent meg, ha a Woocommerce -> Beállítások -> Fizetési módok -> Utánvétes fizetés opciónál az "Utánvétel elfogadása, ha a rendelés virtuális" jelölődoboz be volt pipálva.

Az 1.7.3-as verziótól kezdve erre nincs szükség, minden telepített fizetési módot megjelenít a plugin.

6. Visszajelzés küldése

A plugin automatikusan létrehozza a Rendelést nem vette át státuszt, mely arra szolgál, hogy ezen keresztül küldhess visszajelzést a negatív kimenetelű rendelésekről. A rendelést nem szükséges ebben az állapotban hagyni, elég ha egyszer "érinti" ezt: a rendelés ezt követően tovább mozgatható másik rendelési állapotba, vagy törölhető.

A pozitív visszajelzést a Teljesítve állapot jelképezi: ha ebbe a rendelés állapotba érkezik egy rendelés, arról a plugin automatikusan pozitív visszajelzést küld.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre?

Semmi gond! Vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk!